Ügyviteli tevékenység bemutatása

A Menedzsment támogató és ügyviteli szolgáltatások üzletág komplex ügykezelési és dokumentációs szolgáltatást nyújt megrendelői, a MÁV-Csoport szolgáltatási szerződéssel rendelkező tagjai és piaci ügyfelei részére.

Megrendelőink üzleti céljainak elérését

  • gyors és pontos információszolgáltatással,
  • átlátható, követhető és költséghatékony dokumentumkezelés működtetésével,
  • stabil magas színvonalú szolgáltatás nyújtásával támogatjuk.

 

A fentiek érdekében ellátjuk a megrendelő társaságok iratkezelési folyamatának  teljes körű támogatását a beérkező küldemények kezelésétől, digitalizásától kezdve  az ügyviteli tanácsadáson át az archiválható iratok és dokumentumok irattározásáig és szakszerű selejtezésig. A MÁV-csoport esetében üzleti tulajdonosként az ügyviteli rendszer működtetését, valamint a szerződéstár, tervtár, fotó- és filmarchívum kezelését is biztosítjuk. A csoporttagok Iratkezelési Szabályzatának kidolgozását és folyamatos karbantartását - az iratkezelést felügyelő Magyar Nemzeti Levéltárral szoros kapcsolatban - végezzük.

Célunk, hogy a fenti tevékenységeket megrendelőink elégedettségére, átláthatóan, költséghatékonyan, a vonatkozó jogszabályoknak és ügyfeleink belső szabályozásainak megfelelően, magas színvonalon végezzük.

Szakképzett, több éves tapasztalattal rendelkező munkatársaink segítségével az alábbi területeken nyújtunk komplex ügyviteli szolgáltatásokat: 

  • Ügykezelési és dokumentációs, valamint levelezési szolgáltatás
  • Irattári és levéltári jellegű szolgáltatás
  • Humán irat adatszolgáltatás és szerződésnyilvántartás